m e m o r y
about stuffs home twitter ask.fm


Hohoholidayssss
Monday 27 May 2013 | 20:41 | 0 comments

True enough.

Assalamualaikum fellas. Hohohihahehahihoooooooohaaaaaaaaaa HO-HO-HOLIDAYS GUYS  lol im freaking excited sia. Act,hari ni dah masuk hari ke berapa eh kita cuti? Kelima? Hm kalau aku tambah lagi dua. So seminggu lah kan? Hihi. Aku balik rumah hari Selasa lagi. Hmm,sebab nak hantar parents pergi Umrah. Ingat lagi,time aku nak balik tu,aku masuk kelas nak ambil beg lepas tu semua pakat kirim barang dekat aku lol macam aku yang pergi Umrah. Lepas salam semua tu,jumpa Aina,Murni, Ainun and ect dekat Bilik Prefect lol Ambil kad outing rupanyaaaaaaaa.

Skip Wednesday. Aku tak ada buat apa-apa pun. Just Rabu malam tu ada solat hajat. K busy sikit puih . Ah,dan pagi Khamis tu pergi hantar parents aku dekat airport. Pukul 4.30 pagi woooo dan aku tak tidur pun malam tu lols. Sampai aje dekat airport,whoah ramai kot orang. Dan kebanyakkannya nak pergi Umrah sebab sekarang kan musim cuti. Dan yang lebih parah,aircond dekat airport tak berfungsi ke apa dahlah ramai orang, dia pegi buat pulak tak nak berfungsi hish. sabar, sabar 

Aku dah bertekad tak nak nangis sebenarnya time salam dengan umie dengan abah tapi tapi..aku nangis jugak. Dahlah aku yang last salam dengan dioarang. Abang-abang aku dah nangis dulu sebelum aku lol. And, that time bila umie nak pergi solat subuh, she pat my head and and touched my cheeks asdfghjkl i wanna keraiiii right now. I couldnt say any words to her. EVEN A WORD wooo sedih sia. Sumpah,aku macam bisu lima minit. Tak boleh nak cakap apa-apa. Just angguk-anggukkan kepala je. stop dekat sini,nak nangis dah ni heeee 

Cuti ni aku nak manfaatkan betul betul. Here's my list-to-do in this holidays:
  • Siapkan homework yang setinggi gunung Everest tu
  • Manfaatkan masa tidur and online dengan betul HAHA k
  • Tengok KDrama, variety shows and etc kalau ada masa For sure ada masa
  • Jadi suri rumah sepenuh masa sampai 3 Jun
  • Spazz abt oppas hhhahah
  • On twitter alwayS
  • Facebook jarang-jarang on
  • Youtube-ing selaluuuuuuuuu


Itu ajelah kot. Bye. 
Adios.
EXO COMEBACK 30 MAY ASDFGHJKL IM GONNA SPAZZ LIKE CRAZY. EXO XOXO FIRST YEAR LOL KISS AND HUG VERSION. I WANNA BUY THE ALBUM SIAAAAAAAA ;AAAAAAAAAA;