m e m o r y
about stuffs home twitter ask.fm


Random
Friday 21 June 2013 | 04:22 | 0 comments

Assalamualaikum wbt. Hye ebelibadi. hheheheh shoo shoo sapu habuk . Yiihuu im update-ing. hahahahahah Long time no see fellas ^^ Banyak benda aku nak cerita nii haha excited? tak? okay- well i gonna start with random lah. Senang sikit. 

#Random 1
Yeeeeeeeeey balik hhahah. Well aku rasa start minggu ni dan minggu-minggu seterusnya, aku sentiasa balik rumah. Hihi bestnyaaaa. Like sekolah lima hari lepas tu balik. Sekolah lima hari lepas tu balik. hahahha


#Random 2
Time bukak sekolah lepas cuti penggal hari tu,dua minggu straight sekolah aku ada banyak event.letih tau dak First,ada Pertandingan Kawad Kaki. yeah as you know,latihan 24/7 lah jawabnya. Sumpah letih gilaaa. Prep malam hampir semua dalam kelas aku termasuk aku sekali pergi berkawad,tinggal ahli PBSM aje. PBSM girls tak kawad tak cukup ahli rasanya Memang teruk ah kena. Aku pun tak reti mana nak kawad hmmmmm. Anyways,aku akan ingat sampai bila bila that moments time practise kawad kaki. Dan sehari sebelum pertandingan tu ada rehearsal, tak tahu kenapa tapi aku nervous sangat sangat haha padahal rehearsal aje fuuuuuhhhh memang tak menjadi ah time rehearsal tu lol. Tapi Alhamdulillah Pergerakan Puteri Islam dapat nombor tiga hihihihi sengih comel tak apa. Anyways, congratulations to St. John Ambulance both boys and girls sebab dapat jadi johan. Tapi serious, St. John Ambulance boys performance was daebak. I mean diorang buat transformasi uhm patutlah kan. Orang lain berlatih sampai pukul 1 pagi aje tapi diorang sambung sampai pukul 3-4 pagi (?) Anyways, congraaaaaaaaaaaateeeeeeeeee.

#Random 3
Im currently watching Monstar. hihi best woi. Yong Junhyung as main actor mah first bias hahahahahahahh Well baru ep 5 tak sabar nak tunggu semua episode keluar. Junyung's acting skills just way too awesome. 

#Random4
Alhamdulillah Ramadhan is coming. Aku over excited hehehe. Semoga kita sama-sama dapat melaksanakan ibadat kita dengan sempurna dan ikhlas ^^

#Random5
Baru lepas makan jagung dengan umie hmmmm sedaaaappp.

#Random6
Aku dah nak mengarut dah ni. So setakat ni ajelah. Bye. Pyyong ^^

Aku confuse...confuse...confuse...